Merhaba arkadaşlar. 9 kasım Pazartesi günü normal doğum yaptım ama o günden beri dikiş bölgemde acı vardı önemsemedm ama otururken olsn yürürken olsa nasıl acıyor dikiştendir diye düşündm kesilerm vardı cnku neyse bugun aynayla bakaym dedim makat bölgemde dışa doğru şişen ıkı damar gbı bişey kendı doktorumu aradm hemoroıd olmuşsun dedi. Krem verdı ama geçer mi kzlar başına böyle birşey gelen var mi cok korkuyorum lütfen bilenler yazarsa sevınırım. Ameliyat mi gerekir yoksa kremle geçirenler var mi😔