Mavigozluanne Güzel annelerim hastane çekimi için Şeyma Candanogludan lohusa takımı yaptırdım kumaşı ve kalitesinden o kadar memnun kaldım ki sizlerle de paylaşmak istedim, lohusa takımı arayan almayanlara tavsiye olsun ♥️
Mavigozluanne Taze-anne teşekkür ederim ☺️ 430 a yaptırdım canım ama çok araştırdım en kötü lohusa takımı bile 250 lira olunca almışken iyisi olsun dedim
Bsraydin Aynen ben de ordan aldim…soyle bi anlasmazlik olmus ama bn uzun kollu istedim geceliğini ve dantel istedim yaka ya da göğüs alti kismina…e uzun kollu olunca dugmeli oluyor önü dedi tmm dedim..gelen modeli düz beklerken düğme altindan buzgu atmislar tum göğüs alti büzgülü model olmus ve inanılmaz boll..hani kendim tadilat yaptrdm göğüs ve sirt kısmına ki daralsin..sonucta doğum sonrasi giyeceğim ona ragmen icinde yuzuyordum resmen..neden modeli oyle degistrmisler onu da anlamadm bi parca uzuldum. Ama malıni begendigim icin ve ugrasmak istemedigim icin -zaten kisiye ozel yapılıyor almazlar da geri ya da tadilat icin- kullanmaya karar verdim.. Peki size foto falan attilar mi kargodan evvel? Bana gönderselerdi en azindan boyle olmazdi diye düşünüyorum. Bol mu bn de ki gibi. Sorduğumda kucuk beden calistik denildi. Boyum 170 kilo 74 son haftamdayim su an…65 kiloya falan icinde kaybolurum onun o nedenle tadilat yaptrdim
Mavigozluanne Bsraydin canım ben doğumdan önceki mi kilomu da söyledim şimdi ki kilomu da soyledim doğumdan sonra fotoğraf cekiminde mevlutte kullanacagim için kilo gider diye bedenini ona göre yaptırdım çok bol olmadı sürekli konustum