Cok şükür oğlumu sag salim kucagıma alabildim 38+2 de. Son hafta doktora gittigimde 3 cm acıklıgım oldugunu ogrendım. O gün yatıs istemedim. Sancım yoktu. Doktorumda olabildigince doğal dogumdan yanaydı. Eve geçtim her gün kontrole gidecektim. Ertesi gün 4 cm di tekrar eve geldim, diger gün(Çarşamba) 5 cmdi yine eve geldim. Sancı hissetmiyordum. Perşembe için artık doguum olur diye konuşmuştuk. Çarsamba günü bol bol squat yaptım parka gittim bisiklet çevirdim. Hala sancı ve suyum gelmemişti. Perşembe sabahı uyandıgımda iç çamasırıma suyum geldı ama cok degildi hala sancı yok tabi😂😂doktora gittim 7 cm acıklık😬 yatısım yapıldı. Doktor suyumun tam gelmedigini söyledi ve suyumu patlattı. Sakın korkmayın ne çatı muayenesi ne de su patlaması fılan acı hıssetmedım. 7 cm le suyumda iyice gelince sancı anında basladı. Bı kac dk sonra doktor odama geldi tekrar acıklıgıma bakmak ıcın tam açıklıltı. Anında ıkınma hissi geldi. Ve kostur kostur dogumhaneye gittik. Tuvaletim geldi diye söyleniyorum ama cocuk gelıyo oysakı😂 çatala cıktım bı kac kez ıkındım ve yavrum kucagımdaydı. Doktorun suyu patlattıktan sonra 30 dk ıcınde yavruma kavustum😍😍 ilk gebeliğimdi allah herkese nasıp etsin inşallah herkes bir avazda kurtulur💙