SeldaSngl ben kullanıyorum çok memnunum çok fazla koymanıza gerek yok zaten. Makine tıkıyor falan dediler ama ben yaşamadım öyle bir problem ama kimisi de suyla eritip öyle koyuyormuş makine gözüne ben öyle denemedim hiç. Birde yumuşatıcı kesinlikle kullanmayın bebeklerin cildini tahriş ediyor eltimin kızında oldu çok pişman oldu yumuşatıcı kullandığı için zaten doktorlar da önermiyor 😊