38+1 deyim. Dün akşamdan berI adet sancısı gibi sancım var. Sanki adet olacakmışım gibi hatta öyle ki her tuvalete gitmeme acaba adet kanı mı gelecek diye bakıyorum. Gece çok şiddetlendi uykumdan uyandım sürekli. Ara ara vajinama sanki bıçak saplıyorlarmış gibi oluyordu. Ama o an geçiyordu. Bu sancı geçmedi bi türlü şuan bile devam ediyor. Sizce acile gitmeli miyim.? Bilmiyorum sancı nasıl bişey ilk gebeliğim