Tugcekkkkk bebek oluşmadan hemen önce yolk sac diye bir yapısı oluşuyor canım. Benim son adet 2 Ekim ve kese 10ml idi. Bence kese boyun normal gibi. Bir de her süşl tehlikesi düşük ile sonuçlanmıyor. Umutlu ol ve stres yapma. Ben de daha kalp falan duymadım. Sen bol istirahat et ve seni üzen seyleri düşünme. He olur da düşük yapsan bile bu dünyanın sonu değil, yeniden denersin🙏