hicran45 büyük hapları hiç tutamıyorum o folik asiti yutmak benim için çok zor. Her gün aynı saatlerde alıyorum hemen hemen bazen 1 saat aşağı yukarı oluyor ama burnumu tıkayarak zorla yutuyorum yuttuktan bir saat sonra da kusuyorum genelde. Bugün erken kahvaltı yaptım yuttum yatıp uyudum ve kalktığım da hiç bulantım kusmam olmadı hep böyle yapsam daha rahat olacağım sanki. Ama yutamıyorum da inşallah 12. Haftadan sonra değiştirir.