afrasil adetlerimi çok zor geciriyorum. Anlatıp kimsenin canını sıkmayayim ama seni çok iyi anliyorum. İki önerim olabilir, kistik bişey var mı ona baktirabilirsin , herşey yolundaysa usutmemeye çok dikkat et. Adet olmadığın zamanlarda da. İkincisi, ilk gününde ağrıların baslamadan hafif bir kahvaltı, uygun bir ağrı kesici rezene çayı iç. Bunlari yapınca ben uyusup yatıyordum ilk dalgayı uykuda atlatıyor dum. Allah şifa versin canim