MihricanA Arkadaşlar sağ kasık tarafına kramp girdi 15 dkdir gecmiyor yatinca hafifliyor ayaga kalkinca daha kötü oluyor basina böyle bisey gelen var mi bebek cok hareketli onda bir sıkıntı yok çok şükür ama ister istemez korkuyorum
MihricanA prensimgeliyor1 Devlet hastanesine gidiyorum orda da doktorlar numara vermiyor gecmezse acile gideriz dedim bende