Kubraaka2 aynı canim.bende 14+3 te başladı zonkluyor resmen deglmi ışığı.kapatip oturdum kaç gün şükür bugün 15+3 baya azaldı yok denecek kadar az bende ilaç falan almadım hiç tavsiyem su.kaynat bı kaba koy kalın bı battaniye ile buhar çek az burun akıntısı.oluyor rahatlatyor bı sure.ama tansiyon önemli düşük yada yüksek.deglse diğer türlü doktora git yüksekse ozmn gebelikle ilgili olablir