Hanımlar merhabalar yeni bi post açmak yerine buraya yazaykm dedim:)
ilişkiden 9 gün sonra beta 0.1 di. Kahverengi lekelenme yaşadım hafif pembemsi o yüzden verdim aslında ama cıkmadı. Daha sonra cıkma ihtimali var mı ? Ve lekelenme hala devam edıyor kahverengi🙄 duphaston kullanıyorum hapım yarın bitiyor.bugünde aşırı bi karın ağrısı var adet agrısı gibi 🙄 sizce hamile olma ihtimalim var mı 😭