6217 Kızlarrrr 29 haftalığız biz :) alışveriş sayfası önerisi olanlar varmı acaba 🥰 3-6 ay mı daha çok almak gerek 🙄
Ebru222 Bizde 29+2 haftaligiz. 75 günümüz kaldı kavuşmamiza. ❤️ Çok bol almayın bence hem hediye geliyor hemde isteddginiz zaman alırsınız. Ben hastane çıkışı 2 tane 10lu 2 tane 5li aldım. Ve ayriyetten 0-3 ay 2 tane alt üst aldım. Kış ugrasmayayim diye.