Tugcngz yigitalpinannesi40 maşallah hayırlı olsun cnm saglıkla büyüt darısı başımıza hayırlısıyla 🤲🤲🤲 be kompostosu yaptınız gaz cıkarmaya yardımcımı oluyor
yigitalpinannesi40 Tugcngz Teşekkür ederim canım darısı başınıza insallah 🥰 Kompostoyu eşimin kuzeni yapmış ayva armut üzüm incit kayısı hersey var içinde birazda tarçın karanfil atmış gazı çok kolay çalıştırıyor ve tuvalete de çok kolay çıkarttırıyor
Dorukcuuuum yigitalpinannesi40 allah analı babalı büyütsün kuzum 💜 her derdime ortak olup yardımcı olmustun. Hakkını helal et
yigitalpinannesi40 Dorukcuuuum Teşekkür ederim canım benim helal olsun olur mu hiç öyle şey kafanı takma hiçbir probleme ❤️
Didem13 yigitalpinannesi40 yaa 😖😖 bende öyle olacağımı düşünüyorum 🤨 o yüzden kesin diyemiyorumm bende son anda çevirebilirim. Covid testi yaptılar mı ?
yigitalpinannesi40 Didem13 Yapmadılar canım ama bazı hastaneler de yapılıyormuş diye biliyorum. Hakkında hayırlısı olsun insalah allah yardımcın olsun 😇
Dorukcuuuum yigitalpinannesi40 allah razı olsun canım benim bende doğuramadım daha bizde bekliyoruz hiç bi tık yok 4 kilo 50 gram olmustu 39 da suan 40tayım hala bekliyorum sanırım hiç bi zaman doğuramıycam 😊💜
Didem13 yigitalpinannesi40 tamam teşekkür ederim 🤩 bende artık sizin gibi o sedyeye alınırken ne yaşıycam ona göre karar veririm☺️☺️ Kaç kg doğdu bu arada. Perşembe gitmiştim son kotrole 3100 gr dı. Dr ların dediklerine göre doğularmı acaba merak ediyorum
yigitalpinannesi40 Didem13 Tam tamına aynı doğdu bizim oğlan canım 3.170 kg ☺️Ama bazılarında farklılık çıkıyormuş belli olmaz belki senin bebiş daha fazla çıkar 😊
Selin2 yigitalpinannesi40 yaa cok sevindim sizin için rabbim evladınızla hayırlı bir ömür yaşamak nasip etsin🥰🙏🏻♥️