Deniz71 Arkadaşlar bugün adetime 9 gün var test yaptım bu şekilde çıktı sizce ne olabilir hamilelik yada yumurtlama olabilirmi 20201114_141332.jpg image/jpeg(2.36MB)
merve0128 Deniz71 canım bu ay daha önce yumurtlama yaşadın mı eğer yaşadıysan gebeliktir ama yaşamadıysan yumurtlamadır canım. Bende ovulasın testiyle öğrenmiştim. Emin olmak için kan testi ver canım
Deniz71 Purpura26 ben bunu damlatir damlatmaz ikisi ayninda net çift çizgi oldu yaptım yine test ama bu kadar koyu değildi t çizgisi bu kadar koyulukta değildi ama koyuydu
merve0128 Deniz71 bende geç döllenme olmuştu o yüzden ben geç öğrendim 6 gün geçmişti ama sende erken tutmuş olabilir o yüzden test yaptır ve mutlu haberide bizlere ver balım 🌸💕