Selam hanımlar, 23 haftalık hamileyim. bir haftadır böbrek ağrısı çekiyorum.ultrasonda böbrek büyümesi olduğu görüldü ancak taş olmasından şüpheleniyorlar. Röntgen çekilemediği için birşey yapılamıyor. Başına gelen oldu mu, nasıl kurtulurum bu ağrılardan?