Bende 37 haftalıkken karantinaya alındım temaslı olduğumdan dolayı. İlk başta belirtim olmadığı ve ilaç kullanamayacagim için test yapmadılar. 4-5 gün sonra boğaz gıcıklanmasi, burun akıntısı ve en son tat koku gidince emin oldjm ki covidim. 2 hafta karantinada kaldım sonra doktor kontrolüne gittim, özel hastaneye gidiyorum , doktorum kandan antikor testine baktı pozitifim. Hemen sonrasında pcr testine baktı negatifim. Kanımda antikor olması normaldi zaten beklediğim bir şeydi çünkü virüsü geçirip atlattığıma emindim. Her neyse şimdi doktorum kovid i bahane edip normal doğum yaptırmıyor. Benden size tek tavsiye kendinizi karantina alın ve doktorunuza kovid olduğunuzu söylemeyin bence, çünkü çoğu özel kovidli hastaları kabul etmiyor. Benim ilk başta bahsettiğim belirtiler harici ağır belirtilerim olmadı. Tuzlu su ile burun duşu ve gargara yaptım günde 2-3 defa. Zencefil bal limon karışımı yedim sabah aksam. Bol sıvı ve C vitamini almaya özen gösterin.