Merhaba 9+5 gunluk ikiz gebeyım bu sabah iç çamaşırımda avuc içi kadar kan lekesi gordum arkasından daha leke gelmedi progestan fıtıl olarak kullanıyordum doktor 3 öğüne cıkardı sabah aksam ağızdan yatarken de fıtıl olarak kullanın dedı aynı durumu yasayan varmı cok korkuttu benı 😔 Ara ara da sağ kasıgımdan bacagıma doğru inen bi sancım var bu normal mi?