Ben dün kendi doktoruma danıştım bu konuyu. 22 haftalık gebeyim, aynen tarif ettiğiniz gibi arada bir ve düzensiz şekilde kasılma oluyor. Tekrarlıyorum çok sık değil. Doktorum eğer düzenli olarak geldiğini düşünüyorsan Nstye bağlayalım bi bakalım dedi. Ben de arada bir oluyor ama ister istemez geriliyorum dedim. Hareket esnasında damarlar çok geriliyor onları hissediyorsun çok normal dedi. Yanlış yönlendirmeyeyim kendi doktorunuza da danışmakta fayda var. Hatta telefonu varsa mesaj atabilirsiniz ama beni doktorum böyle yönlendirdi.