MehtapBshn ne güzel akran olacak bebişler o zaman☺️İsim vermek etik olmaz şimdi ama Dr bana direk senin bi böbreğin küçük mü dedi hayır dedim bi böbreğin küçülmüş aşağı düşmüş sanki dedi o an kalbim karnımda attı resmen ve ben ne olduğunu tespit edemiyorum deyip radyolojiye yönlendirdi oradaki Dr güzelce muayene etti ve ne dese beğenirsiniz sağ yumurtalığı benzetmiş rahat olun bütün organlar sağlıklı ve yerli yerinde içim rahatladı ama ne kadar tedirgin olduğumu tahmin bile edemezsiniz🤔bu dediğim Dr lokman hekim hastanesinde bi erkek Dr sonra lokman hekim hayat hastanesine bayan bi Dr a gittim ve kayıtlara küçük böbrek sendromu diye yazmış o Dr düşünün düzeltmemiş temiz olmasına rağmen kadın sorunca öyle bşy yok ama çok tedirgin olmuştum deyince o da bana öyle olsa ne olacak bazen kalp bile sağda oluyor hiç bşy olmaz bir böbrekte küçük olurversin dedi🙄 çok şükür ama temiz çıktı dedim ve düzeltti onada pek ısınamadım yani😏bakalım bu kontrolde ikili test var sanırım Tuğba hanımda lokmana yönlendiriyorsa eğer bir sonraki kontrolde ona giderim gidince yazarım inş🥰hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza inş☺️