balyanakoglum Merhaba. Erkek bebeğe tayt giydirilir mi acaba 🤔 hm de erkek bebeğe uygun taytlar var ama hiç tecrübem olmadığı için bilmiyorum. Aralık sonu doğacak bacakları üşür diye endişe ediyorum. Siz aldınız mı
Seymasarepolat balyanakoglum ben hiç tayt almadım erkek çocuk çok sıcağa gelmez derler ama bulundurmak lazım
Snszasla balyanakoglum benim bebeğim de erkek ama ben tayt almadım ocak başı doğacak inşallah benim bebeğim de alt üst takım tulum aldım genelde 😊
ozgeya balyanakoglum ilk doğduğu kış iki kat patikli alt giyidiriyordum tayt değil. Bir sonraki kıştan itibaren yumuşak sıkmayan tayt giydirdim. Külotlu çorabı sağlıklı bulmuyorum, kendim de giymem o yüzden tayttan yana kullandım tercihimi.
Taze-anne DlgluSeyda erkek bebekler için anatomik açıdan yeni doğduğu zaman külotlu çorap giydirmeyi tavsiye etmiyorlar onun yerine iki kat patikli alt yada tulumun altına patikli alt giydirilirse daha iyi olur
minikcasper balyanakoglum ben külotlu çorap aldım nolur nolmaz dursun bizimde ocak gözüküyor. Bende erkek bebekler sıcağı sevmez diye duydum ama bellide olmaz aldım dursun 😃
Zahideuras balyanakoglum benim de oglum 2.5 aylık suanda alttan coraplı pijama ustte de kalın esofman gıydırıyorm ayagına da 2 corap 1 patik bende acaba cokmu sıcak olur dıorm cnkı ben usuyordm bebek de usur ev de soguk bizım hele gece daha fena soguk oluyo
Dilanilngi balyanakoglum hem de kaşmir çorap var ondan aldım sadece dışarı çıkarken giydirmeyi düşünüyorum doktorlar günlük kullanım için önermiyorlar zaten
Kuzey61 balyanakoglum canım ben hep kilotlu çorap giydirdim o bile giydiriliyorsa tayt dediğin şeyde sanırım içlik diye geçiyor 5 yaşından sonra içlik giydirdim oğluma hep ben giydirebilirsin bence