Gzdnral Bella lazer estetıkte yaptırdım benım polıkıstıgım oldugundan faydasını pek gormedım acıkcası ama gorenler var gıdebılırsın buhara hastanesının üst tarafında eskı şato magazasının binasında.
alyaacikgoz Gzdnral Benim de polikistiğim var ama denemek istedim yine de. Eskisi gibi mi kaldı yine de azalma oldu mu
Guneyinannesi1 alyaacikgoz ben koronadan yasak geldigi zaman gidememistim 4 ay gittim ve azalmam cok fazlaydi sonra dugun olunca kaldı tabi baska sehire gelin gittim çünkü bircok kisi yönlendirdim memnun herkes git görüş memnun kalırsın diye düşünüyorum
Gzdnral alyaacikgoz azalma illa ki oldu olmaz olurmu ama duzenli gıdeceksın ve kese yapacaksın kese önemli dokulmeyen yer oldumu hemen goster zaten memnun olursun gıdınce
alyaacikgoz Guneyinannesi1 Ben Eskişehir’deyim şu an doğumdan sonra anca gidebilirim Erzurum’da da yaşamıyorum ama yakın oraya gideceğim o yüzden. Fiyatlar nasıldı
Guneyinannesi1 alyaacikgoz valla hee ay farkli kapmpanyalar oluyor 3 gun once arkadasimi götürdüm oraya 12 seans 1 buz, 1 alex olmak uzere 2.000 TL bide yeni çıkan baslikla bu kapmpanya suan varmi bilmiyorm