Esraberber adatıpta yaptırdım 80 tlydi.. tabi birde normal muayene ücreti 150 tlyle birleşince 230 oluyor.. hiç sıra beklemiyorsun 1 saat içerisinde sonuç çıkıyor. Ama sonucun kötü çıkarsa bebeği aldırmayacak olsan bile sürekli kafanda bu düşünceyle stresli bi hamilelik geçirecekssiniz bence yaptırmayın.. detaylı ultrasonu yaptırın sadece en azımdan kesinliği daha yüksek.. testlerin yanılma payı çok yüksek insanların psikolojisini bozuyorlar