Merhaba kızlar kaç gündür yazıyorum sürekli ama soracak kimsem yok yanımda. Adete 1 gün kala kan testi 1.20 çıktı. Bugün 6. Gün hala adet olmadım 3 gün önce gebelik testi yaptım negatif. Dün akşam çok ağrı vurdu belime karnıma sonra geçti sabah kalktığımda kesin adet oldum dedim baktım yine yok. 1 saat önce baktım pembe leke geliyor peçeteye pedime de az az gelmiş. Böyle pembe leke görüp sonra adete dönen var mı? o kadar üzüldüm ki anlatamam.