Hanımlar gegirme problemınız oluyor muydu sızınde
Annecilek bende çok çektim hamilelikte gak gak diye geziyordum 🙅
Benım asırı oluyor gaz içimde bırıkıyor sankı madensuyu içiyorum sureklı
Ve cok kusturuyor