Minikpanda1 Bugün çatı muayenesi oldum çatı dar olduğu için bebek kanala giremiyor sezeryanla alalım dedi böyle olup normal doğum yapan varmı
babysevgi Minikpanda1 banada aynısını dedi . Daha doğrusu çıkımı dar girişte problem yok kanala girmiş dedi .Baska görüşte al dedi 🥺 ama beklıyorum hala . Gittiğimde ztn en iyi doktorlardan birisi İzmirde.Gebeliğin basından beri de pilates yoga yürüyüş yapıyorum .
Deryayurt Minikpanda1 bana da aynısı dendi ve 2 gün sonra kanamayla acil sezeryan oldum riske atma bebeğini sezeryan veya normal hiçbirşey farketmiyor sağlıkla kavuş bebeğine 💕🤲
Minikpanda1 Bana bebek kanala giremiyor dar olduğu için dedi sezaryan için gün aldık inşallah sağlıkla kucağımıza almak nasip olur
Minikpanda1 Deryayurt bende öyle düşünüyorum sağlıkla gelsinde başka bişey istemiyorum çarşamba günü alcak inşallah