emelbulbul ankarada hacettepe hastanesine gidiyorum. 32. haftadada gittigimde doktor bie ay sonra gel dedi. ama ben randevu bulamadigimdan dolayi 37. haftama girdigimde muane olacagim. daha sik gitmem gerekmiyormu doktora sizcede
eti emelbulbul doktorun riskli bi durum tespit etse mutlaka sik cagirirdi. Panik yapmayin. Soyledigi zaman gidin, tabi allah korusun herhangi bir sikayette daha once de gidin.
deletedmom351 Ben 34. Haftadan sonra her hafta gittim. Son haftalar zaten doktor haftada bir çağırıyor
Senibekliyoruz Bende 32 de gittim doktor bi daha 36 da gel dedi, ben ilk gebeliğimde 32 den sonra daha sık gitmiştim
emelbulbul TubaUzar ucretli canim ozgur hocayı da duydum ama randevu alamadim randevu aldgimdada haftam gecmisti o yuzden murat hocaya geliyorum 12. haftadan itibaren
TubaUzar emelbulbul eeee o zaman değiştirme imkanım olur hastaneye git sekreterine durumu anlat verir randevu heralde ya. Ben 19. Haftamda neler neler yaparak aldım randevuyu araya kimleri soktuk bende çok geç kalmıştım suratıma kapandı kapılar filan ama alabildik sonunda