Cansu64- canım ben doktora 15 Eylül’de gittim hormon testi istedi yaptirdim proloktin ve tiroid hormonu yüksek çıktı ilaçlar verdi kullandım çok şükür düştü 15 Ekim’de de gittim tekrar test yaptırdım düşmüştü değerler sona adet olmayı bekledim benim adet çok düzensizdir 3-4 ayda bı olurum yani ve sarsirdim 10 Kasım’da adet oldum hazır olmuşken klomene basliyim dedim bugün adetin 5. Gunu başladım bugun