Şu sezeryandan sonra yok kocaman göbek kalırmış, yok sarkarmış muhabbetleri çok fazla var ve inanın en hassas olduğumuz dönemlerde moral bozuyor. Ben 8 yıl önce oğlumu mecburen sezeryanla doğurdum gönül isterdi normal olsun ama olmadı büyük bir bebekti. Doğumdan 1 sene içinde ne göbeğim kaldı ne fazla kilom kalmıştı. Neden bazı insanlar sezeryandan sonra şu olur bu olur diye korkutuyorsunuz ? Göbek nasıl kalır biliyor musunuz? Hiç bir çaba sarfetmezseniz sürekli hem yiyim ama göbeğimde gitsin derseniz olmaz o işler azim olduktan sonra isterseniz 3 sezeryan olun kalmaz göbek fln 🌸