Meraba hanimlar suan almanyada oturuyorum 2016 da miyom alindi turkiyede sezerryan gibi ameliyat oldum şimdi 30 haftalik gebeyim ve doktorum bi sezeryan mecburi dedi bi normal yapablrsn dedi kafam çok karşti elbette bende normal yapmak istyorum ameliyatımı yapan doktorum normal yapablrsn demişti bana vaktinde bu durumu yasayan var mı