Ben Yiğit istiyordum ama o kadar çok koyan varki çocugun okuldaki halini düşünüp vazgeçtim 😶 daha az konulan bilinen isimlere bakıyoruz ☺️ Arem, Turan, Atahan çok hoşuma gidiyor ama eşim beğenmedi, oda Arda diyor bakalım nolcak 😁 ilk oglumun adı Metehan oda uyumlu olsun istiyorum