Rabia_solmaz Merhaba Hanımlar Hayırlı günler bebeğiniz kanıniz da. kaçıncı haftada hissetmeye başladınız ?
Seseff Rabia_solmaz 15 de hissettim kaynında ufak kıpırtı gibi hissediyorsun gaz kıpırtısınada çok benziyor
mercimeginanne Rabia_solmaz 16. Hafta dan ufak ufak hissetmeye başladım sonra 18. haftadan sonra daha daha sık hissettim :)
SweetDream Rabia_solmaz canım 12 haftalık ilk hissettim kayma gibiydi ama 1 gün hissediyorsam 4-5 gün hissetmiyordum doktor da onayladı her hafta daha belirgin hissetmeye başlamıştım şimdi artık 20+1 haftalık baya tekmelerini hissediyorum minnoşumun🥰🥰
Merve6521 Ben de 17. Haftada hissettim pıt pıt diye erken olduğunu düşünüyordum Arkadaşlarda erken hissetmiş 😊
Zombicikk Rabia_solmaz 17. Haftaydı sanırım göz seyrimesi gibi 10 saniye kadar seyridi. Sonraki haftalar pıt pıt şekline döndü. Şimdi 29. Haftadayız karnımı deldi resmen tekmeleriyle son iki gündür🤭😍