dryaakhrmn bebetalyadan eşofman takımları aldım yelekli hırkalı gömlekli onlar çok güzel geldi en ucuz bebek marketinden ağız mendilinden kundagina çorabına kadar aldım o da çok kaliteli geldi hümabebeden bu ay alacağım favladim bekliyorum aynı kalite ürünler lcw de 30 tl daha pahalı dun gezdim lcw de