Ben 24 - 32 arasında idari izni kullanmadım yani canlı ders vermeye haftada bir gün okula gitmeye devam ettim. Şöyle diyim idare, izni tam olarak yok gibi soyledi bende okulun ihtiyacı olduğu için sıkıntı etmedim. 32. Haftada çalışabilir raporu alıp ders vermeye devam ettim ama 33. Haftada benim bulunduğum kademedeki sınıflar okula başlayacaktı, idare ile konuştum ya izne ayrılayım dedim ya da ara sınıflara geçeyim sağolsun onlarda ara sınıflara çektiler beni canlı ders verdim şimdi ara tatil geldi ara tatilden sonrası pazartesi de 37. Haftam doluyor.