Elf2422 Kızlar 29 haftalık olduk benim gibi alt göbekte ağırlık hisseden var mı bebek aşağıdaymış gibi normal mi acaba
momteacher Elf2422 ben çok ayakta kaldığımda öle oluyor, iice altlarım ağırlaşıyor, bide kasık fıtığı ameliyatım var, ameliyat yerlerim sızlamaya başlıyor ayakta kaldığımda Dinlenince geçiyor ama benimki
Cramel Elf2422 21 haftalığım be sürekli öyle hissediyorum. İkinci gebeliğim ilkinde hiç böyle değildi.sırt üstü falan yattığımda da sadece alt tarafta şişlik oluyor. Dr büyüdükçe çıkar yukarı dedi.