Mrb kızlar 20 haftalık hamileyim ve bir oğlumuz olcak rabbim bağışlarsa eşimle isim konusunda sürekli tartışıyoruz o istiyor kendi istediği olsun vs başta göktuğ dedik gibi gibi oldu hap Bi kararsız şimdide poyraz ismine birlikte karar verdik sizce nasıl poyraz ismi