Canım o süreç ilerleyen zamanlarda daha da artacak.Sadece bebeginle ilgili aklına kötü şeyler getirmemeye çalış.Çunku sen ne hissedersen o hepsini alıyor.
Bu arada ben 20. Haftadayim öyle saçma şeylere ağlıyorum ki bazen düşünüp niye ağladım ki diyorum.Hormonlarin etkisi.Esim bişey anlatıyor normal zamanımda anlatsa dinlerim üzücü bişey de olsa ama şimdilerde adam bana bişey anlatmaya korkar oldu.Pat diye ağlamaya başlıyorum.Yani yaşadıklarını çok normal ama kendini telkin etmeye çalış.