Merhabalar 20+2 haftalık hamileyim gecen haftalarda doktor rahim ağzının 24 mm olduğunu söyledi ve ilaçla tedaviye başladık gecen carsamba kontrole gittiğimde suan iyi olduğunu ve 34 mm yükseldiğini ilaca (progestan) devam etmem gerektiğini söyledi devam ediyorum agri sancı kasilma falan yok uçağa binmem gerekiyor sizce bi sıkıntı olur mu bilgisi olan var mi acaba uçak korkum falan yok ve gideceğim yer en fazla 2 saat ne olur yardımcı olur musunuz 🙏🏻💜