Emekce ilk hamileliğimde gitmiştim çok memnun kaldım. ikinsinde mehmet şimşek’e gittim, onda da çok memnundum ama hasan bey gerçekten çok profesyonel çalışıyor. gerek verdiği raporların içeriği gerek verdiği fotoğrafınve cd nin kalitesi işine verdiği önemi gösteriyor. ikisi arasında kıyas yaptığım için böyle söylüyorum. hasan beyin muayene:350 , mehmet bey’in:500 (nakite:400)