16+6 haftadayım cinsiyetimiz halen belli olmadı doktorum dün baktı orda bi kordon yumağı var pozisyonu tam net değil o yüzden birşey diyemiyorum dedi 🥺😪😓 her gittiğimde göstermiyor çikolata falan yiyiprum tok karnına gidiyorum meraktan çatladım sizler ne hissediyorsunuz🙄
