Dün post açmıştım normal doğumdan korkuyorum diye ilk doğumum olacak hayırlısıyla … açılma varmış ama sancı gözükmüyordu nst de . Ama ben ağrıdan duramıyorum iki hastaneye gittim ikisinde yatış verdi . Kendi doktorum ise serumla doğumu ilerletmeye çalışıcağını olmazsa sezeryan yapacağını söyledi . doktoruma sancılarımı evde çekmek istediğimi söyledim şuan evdeyim , ebeler doğumun başlamış bugün yarın doğurursun dediler , sizden ricam dualarınızın içinde bana da yer ayırırmısınız hayırlısıyla çok çekmeden , hemencecik bebeğimi kucağıma alayım 😔😔😔