Nagisss Kızlar herkese hayırlı ramazanlar. 17+4 um ama ben anlayamıyorum hareketlerini . Bazen sol kasigimda atan birşeyler oluyor . Karnimda çok belirgin birşey yok 😐 Sizlerin bu zamanlarda nasıldı hareketleri bebişinizin🤔👀
SemihDamlaDalan Nagisss merhaba hayırlı ramazanlar bende 16+2 yim bende arada pıt pıt birşey atıyor bazende içimde birşey oynuyor böyle çok hafif