1PrensAnnesi Kızlar benim ellerimde geçen seneden beri egzama sorunu var soğukta illaki artıyor ama çok can yakıyor cidden yanık gibi oldu elim var mı doğal çözüm bilen yapan
Kimkibu 1PrensAnnesi bende yaklaşık 10 yıldır var çözümü net yok malesef.. dikkat etmek gerek.. kuru sabunlardan kullanmaman gerek turşu tarzı seviyorsan yeme domates çok yeme ve dokunma fazla..deterjanlar aynı şekilde dikkat etmen ve eldiven kullanman gerek
gulapikk 1PrensAnnesi bende de sedef egzama var ama ellerimde çıkmıyor. Görümcemde var egzama onun ellerinde çıkıyor. Canım sürekli sürekli nemli tutucaksın ve her gün zeytinyağı sür ellerine beklet biraz öyle gerçekten iyi geliyor. Aksatma ama. Nemli tut sürekli. Malesef sedef te egzamada tamamen geçici bir şey değil. Yazın geçiyor kışın çıkıyor kuruluktan çıkıyor işte
morusevenanne 1PrensAnnesi ellerindeki egzama için elini hep aynı suyla yıkamaya calıs gece ve dısarı çıkarken mutlaka nemlendirici kullan ve bioderma nın atoderm cream ini al kesinlikle hatta ben büyük boyunu aldım en iyi o geliyor
Hailme_1999 1PrensAnnesi cnm internette bıttım sabunu var saç dökülmeye egzamaya sivilceye herşeye iyi geldiğini söylylr dogal bak araştır istersen bende sipariş ettim saçlarım biraz dökülüo ee malum hamilelikte sivilce flaan olursa her ihtimale karşı araştır derim müşteri memnuniyeti falan var
1PrensAnnesi Kimkibu eldivenle herşeyi ama herşeyi kırıyorum normalde de sakar biriyim ama eldivenle 3kat oluyo🤷🏻♀️ Keşke çözümü olsa ya çok acı bişeymiş
Hailme_1999 1PrensAnnesi instagramın varsa git bak bıttım sabunu die çok kullanan insan varmış karşılığında görmüşler inş sende görürsün cnm
Kimkibu 1PrensAnnesi bende öyle alışamadım eldivene ama malesef başka çaresi yok kalıcı bi hastalık sadece amac hortlatmamak malesef
1PrensAnnesi gulapikk ben çaresi var sanıyordum ya hiç kalıcı olduğunu düşünmemiştim 😕 sizede çok geçmiş olsun zeytinyağı var zaten süreyim bol bol
Kimkibu 1PrensAnnesi malesef yani geciyor kaşıntı iz falan hic bişi kalmıyor ama mevsim geçişlerinde dikkat ettiğiniz sürece özellikle mevsim gecişlerinde dikkat etmezseniz yine ileri boyuta gelebilir😔 malesef tamamen gitmeyen bi hastalık sadece dikkat ederek uyutuyorum bende işte
1PrensAnnesi Kimkibu bu yanıl gibi olan kızarıklık geçsinde deli ediyor beni görüntüsü herkes yaktım sanıyor
2ErkekAnnesiiiii Canım benim eşimdede var santeplus diye bi marka var sampuanı nemlendiricisi eşim ondan kullanıyor yazın baya azaltmıstı kısın artıyor normalde ama bu zamanlarda öyle cok artıs olmadı bi bak istersen
2ErkekAnnesiiiii 1PrensAnnesi sampuanı hem sacına hem yuzune filan kullanıyor nemlendirici kremini zaten yüzüne filan süryor benim eşimde sadece cogunlugu sacında ve yüzünün belirli yerlerinde var ondada hem sampuanı ve nemlendiriciyi kullanıyor
morusevenanne morusevenanne aynı su derken aynı sıcaklıkta mesela bi sıcak sonra soguk o da zarar veriyor.
1PrensAnnesi morusevenanne bunu internette araştırırken farkettim ama deneyen birinden yorum almakta iyi oldu bephantol kaşıntımı baya kesti bide bu yanık görüntü geçerse çok dikkat edicem artık nemine geçmiyomuş madem🤷🏻♀️