Gamsseee sanada hep kendimden bahsettim biraz bencilce oldu ama düşük riskim vardı 8.haftada doktorum başka Bi yere gitti doktor aradım sonra korona oldum Karantinadan çıkana kadar 13+4 haftaya kadar geldim bu sürede hep kalbi durdu diye düşündüm Bi yandan moralimi iyi tutmaya çalıştım ama maşallah paşam çok iyi çıktı. Anlatmak istediğim moralin her zaman iyi olsun, kötü şeyler düşünme hiç gerek yok 😍 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah