Mommm444 Hanımlar sizin de sabah kalkınca ağrılarınız oluyo mu ben sabah kalkınca yürümekte oturmakta zorluk çekiyorum alt karın bölgem ağrıyo 26 haftalığım
sdkince Mommm444 bende 30 dan sonra başladı o ağrı belki bebeğin pozisyonuyla ilgilidir bebek döndüyse olabilir.
Mucizeeemmmmmm Mommm444 canım benimde arada karnın ağrıyor bebek ters dönmüş ondan bende 25 haftalığım
sdkince Mommm444 yok öyle demek istemedim bebeğin pozisyonu baş aşağı olduysa o yüzden olabilir kişiden kişiye değişebilir.
Ervanurumm Mommm444 bilmiyorum ki ama her hamile aynı zamanda yaşamıyor zorlukları ya bazısı hiç ağrı sızı olmadan doğum yapıyor hamilelik çok kolay geçti diyor