Mrb bebeğim 13 haftalık oldu doktor kontrolde ense Kalınlığı var dedi alttan muayene yapmam gerek tam anlamam için dedi baktıktan sonra yok bir şey korkmana gerek yok dedi ense Kalınlığı 2.1 miş normal mi ? 2li test yaptırdım 1 hfta sonra tekrar kontrole gideceğim ama Ultrasonda kalın görünüp alttan muayenede böyle demesi kafamı karıştırdı yardımcı olurmusunuz lütfen 🙏🏻🙏🏻