Hatice1_ ben iki günde 1 paket bitiren biriyken hamile olduğumu öğrenir öğrenmez bıraktım. İnanın hiç zorlanmadm çünkü bebeğimin duygusu daha ağır basıyor. Bırakın günde 1 tane içmeyi içenlerin yanında bile durmuyorum. Kimsenin zehirlemesine izin vermemeniz gerekirken birde siz yapmayın. Hamilelikte paket paket sigara icenler maydanoz yeme diye akıl veriyorlar sigarayı da bi güzel savunuyorlar. Bebek suyun içinde bişey olmaz, günde bi taneden ne olacak gibi duymak istediklerinizi söyleyemiycem size çünkü hepimiz biliyoruz sigaranın zehir olduğunu.😊💜