Kızlar merhaba 9+5 haftalik hamileyim kasiklarim agriyordu karnim agriyodu peşinde yanmam oldu idrarimde ve doktora gittim enfeksiyon oldugunu söyledi su icmem gerektigini 3 gun sonra tekrar gitmem gerektigini söyledi ama benim asiri kusmalarim var ilac kullanıyorum fayda etmiyor suyu ictigim an cikartiyorum ve bu gun fark ettimki enfeksiyon ilerlemis cok korkuyorum bebege zarar vercek diye hic basina gelen oldumu nasil atlatiniz