Lehrerin05 36 haftalık hamileyim ikiz gebelik. Adet sancısı gibi ağrılarum var kasik ve bel ağrım var. Normal mi acaba
momcemre1 Sancılar düzenli mi onu takip etmelisiniz. Yalancı sancıyla karışabiliyormuş bir süre takip edip doktorunuzu bilgilendirin bence çünkü ikizlerde erken doğum olasılığı daha yüksek