Evvet kizlar,
Bu basligi ben de actim ya ruya gibi 😇Biraz uzun olacak hakkinizi helal edin 😁
Herkes gibi ben de artik dogurayim dedigim haftalardandi. Aslinda haftam gecmis de degildi ama 37den sonra insan bekliyor 😁Yalanci sancilarim, kasilmalarim vs zaten epeydir oluyordu. En son doktor kontrolunde doktor suyun azaldi demisti. 38+3 tuk. Persembe gunune randevu vermisti. Randevudan onceki gun carsamba gunu(11.11.2020) bebisim dunyaya geldi 🐣10 Kasim aksami 6-7 gibi kahverengimsi bir akinti geldi benden. Nisanim gelmisti yani. Nisandan 2-3 gun icinde dogum beklenir normalde. O gun de her zamanki gibi kasilmalarim vs vardi o yuzden garip bir gun degildi benim icin. Nisandan 1 saat sonra falan sancilarim iyce artti. Olcmeye karar verdim 15 dk da bir. Sonra 10 oldu. Sonra 3-5 dk da bir geldi. Ama duzensizdi. Duzen bekledim ama olmadi. Saat 9a geliyordu. Agridan da duramadim gozlerimden yas geliyordu. Hastaneye gittik 9.30da 1cm aciklikla yatisim yapildi. Sancilar siddetli ama duzensizdi. Bebegin basi cok asagida gece 1-2 gibi dogurursun demislerdi ebeler. Saat 1 oldu sancilar artti acilma 3 cm. Sancidan da duramiyorum. Epidural onerdiler yada istedim hatirlamiyorum😁 Epidural sonrasi sancilari hissetmem azaldi tabi. Ama saat ilerledikce sancilar arttikca hissettigim sancilar da artti. En kotu hissedilen sanirim bel agrisi. Saat sabah 8gibi 9cm acilma dediler. Ikinmam da geliyordu. 8.30da 10cm aciklikla dogumhaneye alindim. O sira ikinma dediler birkac islem yapildi doguma hazirlik olarak.9da doktorum geldi ikinmaya basla dediler. Doktor morarana kadar ikin dedi 😁 4 ikinmada bebisim dunyaya geldi cok sukur. 2-3 dikisim var. Onlar da gecti hemen hemen. Rabbim bebislerimize saglik sihhat versin. Annelerimize de bebislere bakacak guc kuvvet. Herkese hayirli dogumlar 🤩😍