CkmkSema Ben de kasıklarımdan röntgen çekildiğim gün hamile olduğumu öğrenmiştim. Ben de tomografi çekilecektim şansıma o gün hastanenin tomografi cihazı bozuktu. Detaylı ultrasonda hiçbir şeyi çıkmadı çok şükür. Doktorum ilaçlı mı ilaçsız mı diye sormuştu ilaçsız deyince hiçbir sorun çıkmaz demişti. Aldığınız dozla ilaç önemli oluyor. İnternetten çok araştırmıştım yabancı doktorlarda ya hep ya hiç görüşü var. İlk haftalarda röntgen, tomografi çekildiğinde ya çocuk düşer ya da hiçbir şey olmaz diyorlar. Tabi detaylıya kadar insanın içi rahat etmiyor yine de hiç 🤷🏻♀️